الانتقال للخلف   Zamalek Sporting Club Forums منتديات زمالك تي في اكبر منتدى رياضي مصري > الزمالك > UWK > قسم الاعلانات

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-05-2007, 12:48 PM
الصورة الرمزية first love
first love first love غير متصل
i'm waiting you

first love is on a distinguished road
بالتوفيق يا شباب

ايامنا
يوم
ان
نلقاك
قديم 01-05-2007, 07:07 PM
الصورة الرمزية A M R
A M R A M R غير متصل
moraonly10

A M R is on a distinguished road
كل اعضاء الرابطه القديمه موجودين
وكلنا بنقابل بعض
بس مش بيبقي في ميتنج رسمي
يعني بنتجمع كلنا مع بعض ونقعد ف اي مكان
وبالنسبه للماتشات
احنا كنا رايحين ماتش المحله
بس معلرفناش ندخل
عشان الاستاد كان اتملي
وكان معانا العلم بتاع التي في كمان
وانا عن نفسي معاكو ف اي جديد
ومظنش ان ف حد هيتاخر علي الزمالك

قديم 01-05-2007, 07:58 PM
sedk sedk غير متصل
Sub Bench

sedk is on a distinguished road
الزمالك يموت وعندي إن شاء الله الدواء

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أحبابنا في زمالك تي في أؤمنكم أمانة أن توصلوا هذا الاقتراح إلى السيد ممدوح عباس رئيس النادي وإذا كان لكم أي رغبه في الحوار حول اقتراحي وعلاجي لازمات نادينا الحبيب ارجوا أن نتواصل على من خلال الايميل jojoame3@yahoo.com
اقتراحي لكم وحتى لا أطيل
يتلخص في النقاط الاتيه :
1- قيام السادة رئيس وأعضاء المجلس أومن يرونه في إنشاء مدينه سكنيه وترفيهية مثل مدينة الرحاب ومقترح لها التجمعات شرق القاهرة بجوار الرحاب أو بعد الرحاب بطريق القاهرة السويس الصحراوي حيث أن قيمة متر الأرض قليلة كما أنها قريبه من منطقة ألقناه ساعة بالسيارة وهي عاشقه للزمالك على أن يكون الإنشاء بشكل شخصي وليس بصفتهم رؤساء وأعضاء مجلس الزمالك .
2- أن يتم إنشاء فرع لنادي الزمالك في هذه المدينة المسماة كا اقتراح بمنطقة الزمالك الجديدة
3- ان يكون الفرع ملك للشركة في بداياته ويكون مشابه لنادي الرحاب ولكن ليس المعيار هنا الملكية للشقق وإنما الانتماء لنادي الزمالك بحيث يتم عمل النادي على مساحه كبيرة جدا بحيث يتسع النادي لعدد كبير من الأعضاء بحيث تكون هناك جدوى اقتصاديه لأصحاب المشروع ويكون هناك مجال لعمل تخفيضات أو تقسيط مناسب يحتوي بين جنبات النادي محبيه الحقيقيين وعشاقه .
4- اقترح أن يتم عمل إحصاء كتعداد السكان يلقى على أعتاب موقعكم كمسئول عنه في حصر محبي النادي كقاعدة بيانات ويتم حصر محبي النادي في الخليج والعالم .
5- بعد الحصر يتم عمل عضويان شرفيه لمحبي الزمالك في العالم بمقابل مادي يمكن من خلاله أن يتم دعم عضويه محب للزمالك وعاشق لا تمكنه ظروفه المادية أن يشترك بالنادي على أن يتم إعلام الأعضاء العالميين – بالخليج وغيره من دول العالم بذلك ويكون لهم الحق واسرهم في دخول والاستفاده كل مرافق النادي تدعيما لحبهم وتدعيما لمكانة النادي ويتم ارسال جدول مباريات النادي في الدوري لهم على الايميل ودعوتهم لحضور النهائيات بصوره دبلوماسيه وبروتوكوليه جميله .
6- ان يتم عمل عضويات متميزه قيمتها 100000 جنيه مثلا بحيث يتم فيها زيادة مقابل العضويه في مقابل تقديم خدمات اضافيه من النادي مثل توفير مكان لاكثر من سياره مجانا في موقف النادي لاصحاب العضويات المميزه ولتكن وعمل ركن في كل مطعم مثلا باسم اصحاب العضويات المميزه بحيث يتم تسميته ركن الاستاذ ممدوح عباس مثلا يتم قيامهم برئاسة بعض سفريات او مناسبات النادي بحيث يتم مثلا ذكر انها تحت رعايتهم قيام العلاقات العامه بارسال درع اوعلم النادي او أي تذكار لهم في المناسبات والخيارات مفتوحه للجميع .
7- يتم ادخال نادي الزمالك في مرحله تاليه بحيث يتم ترتيب اوضاع النادي ويتم اهداء النادي الجديد الى نادي الزمالك من الساده المستثمرين بالطريقه التي تحقق لهم وتضمن لهم استرداد اموالهم وفي نفس الوقت يتم انعاش خزينة النادي وتدعيم جماهيريته وضمان جمعيه عموميه محبه للنادي وتسعى الى مصلحته .
8- اتمنى ان تكون الاهداف واضحه وموفقه والله من وراء القصد اتمنى ان تعرضوا اقتراحي على السيد ممدوح عباس كأمانه امام الله .
اتمنى التوفيق للزمالك لاني اخشى ان يموت ونحن لا نستطيع ان نساعده.

ارجوا منكم مناقشة هذه الاقتراحات وارجوا منكم ان تقودوا حمله لدعم اي فكره ترتفع بنادينا الحبيب.

قديم 01-05-2007, 08:53 PM
الصورة الرمزية kemo UWK
kemo UWK kemo UWK غير متصل
curva sud

kemo UWK is on a distinguished road
وانا موافق انا من المحله رقم تليفونى
0182396760

قديم 01-05-2007, 09:29 PM
الصورة الرمزية kemo UWK
kemo UWK kemo UWK غير متصل
curva sud

kemo UWK is on a distinguished road
hazem_emam1422@yahoo.com
وده الايميل

قديم 01-05-2007, 10:05 PM
زملكاوى سكندرى زملكاوى سكندرى غير متصل
Head Coach

زملكاوى سكندرى is on a distinguished road
يلااااا شيدو حيلكم

قديم 01-06-2007, 02:23 AM
الصورة الرمزية the_kingofpop
the_kingofpop the_kingofpop غير متصل
يارب ارفع غضبك عنا

the_kingofpop is on a distinguished road
و الله انا كنت فى الماتش بتاع الملحة و مش مشكلتى بقى ان انتم اتاخرتم لان احنا كنا قايلن ميعاد ماحدش جية فية بقى دى ظروفكم دية اول حاجة تانى حاجة مش رسمى و مش عرف اية لا احنا بقى عايزينة رسمى و نتقابل و نتجمع و نعمل حاجة علشان خاطر النادى دة الى عايز يسيب اميلة يسيب اى حاجة وبعد كدة لما نوصل لعدد كويس باذن الله نتجمع كلنا نكتب هنا ميعاد الاجتماع و كل حاجة وربنا يكرم يارجالة

قديم 01-06-2007, 02:32 AM
الصورة الرمزية naguib_nader
naguib_nader naguib_nader غير متصل
3odw Magles Edara

naguib_nader is on a distinguished road
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the_kingofpop
و الله انا كنت فى الماتش بتاع الملحة و مش مشكلتى بقى ان انتم اتاخرتم لان احنا كنا قايلن ميعاد ماحدش جية فية بقى دى ظروفكم دية اول حاجة تانى حاجة مش رسمى و مش عرف اية لا احنا بقى عايزينة رسمى و نتقابل و نتجمع و نعمل حاجة علشان خاطر النادى دة الى عايز يسيب اميلة يسيب اى حاجة وبعد كدة لما نوصل لعدد كويس باذن الله نتجمع كلنا نكتب هنا ميعاد الاجتماع و كل حاجة وربنا يكرم يارجالة
يا منعم احنا قعدنا واقفين ساعيتن عند الاستاد و مدخلناش بردة
ساعة لما كلمتنى كنت واقف فى طابور طويل كيييييييييييك
يلا حصل خير المهم دلوقتى هنحدد ميعاد قريب و ان شاء اللة
نجمع اكبر عدد ممكن

قديم 01-06-2007, 02:39 AM
الصورة الرمزية mikoooo
mikoooo mikoooo غير متصل
Dr.Michael

mikoooo is on a distinguished road
انا أكيد معاكو و انا صدقوني في كلية طب و مطحون بس أوقات الأجازة و الراحة بطلع ماتشات كتير و غالبا ببقى لوحدي . عموما أنا عندي إقتراح :
في أجازة نص السنة نتفق على ماتش واحد كلنا و يكون مهم و نتجمع في مكان بردو نتفق عليه و نروح مع بعض و خلال السفر نظبط بقى حكاية الرابطة دي و كدة .. لأن بجد التجمع العادي ده بيبقى تضييع وقت و مبنتفقش على ماتشات مع إن ده هدف الرابطة. فخروجنا مع بعض ماتش هنتعرف فيه على بعض و يبقى كل واحد اثبت ان له نية في مرواح الماتشات.

قديم 01-06-2007, 02:45 AM
الصورة الرمزية naguib_nader
naguib_nader naguib_nader غير متصل
3odw Magles Edara

naguib_nader is on a distinguished road
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mikoooo
انا أكيد معاكو و انا صدقوني في كلية طب و مطحون بس أوقات الأجازة و الراحة بطلع ماتشات كتير و غالبا ببقى لوحدي . عموما أنا عندي إقتراح :
في أجازة نص السنة نتفق على ماتش واحد كلنا و يكون مهم و نتجمع في مكان بردو نتفق عليه و نروح مع بعض و خلال السفر نظبط بقى حكاية الرابطة دي و كدة .. لأن بجد التجمع العادي ده بيبقى تضييع وقت و مبنتفقش على ماتشات مع إن ده هدف الرابطة. فخروجنا مع بعض ماتش هنتعرف فيه على بعض و يبقى كل واحد اثبت ان له نية في مرواح الماتشات.
كلام كويس يا مايكل بس نتجمع كلنا مع بعض و نتفق الاول
علشان بعد كدة نروح كلنا ماتشات مع بعض
انت بس تابعنا هنا و انا هتفق مع الشباب و نحدد ميتنج قريب
يكون مناسب للجميع ان شاء اللة