الانتقال للخلف   Zamalek Sporting Club Forums منتديات زمالك تي في اكبر منتدى رياضي مصري > الزمالك > و لنا حق الرد ؟؟

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-16-2002, 10:57 AM
ahmed_fouad ahmed_fouad غير متصل
user

ahmed_fouad is on a distinguished road
صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى

فى عدد الفرسان الصادر هذا الاسبوع تسائل الصحفى ميلاد زكريا
عن سر هذا التكاتف الاعلامى والشعبى الرهيب الغير مسبوق وراء الزمالك فى مباراته النهائيه وقال انه يشعر انالزمالك سوف يلاعب البرازيل لينتزع منه بطولة الكون
وهذا الوصف جاء على حد قوله بسبب التكاتف الغير مسبوق الذى شهده الاعلام والجماهير وراء الزمالك وقال ان الاهلى العام الماضى لم يحظى بمثل هذه المسانده الكبيره جدا
وتسائل ما السر
وقال الله اعلم

وانا ايضا اتسائل ما السر
حتى ان الدكتور كما درويش قال فى اهرام الجمعه الماضيه انه يشهد مسانده اعلاميه غير مسبوقه على الاطلاق

ايه ردكوا على الكلام ده؟

الجزء الثانى

اليوم فى الاهرام الرياضى خصصوا عدد رائع للزمالك فيه تغطيه رائعه اكثر من ممتازه

ولكن

هدية العدد عباره عن بوستر واحد فقط بالحجم العادى (الصغير) فقط
بوستر واحد فقط فةى مناسبه المفروض انها لن تتكرر لاى نادى مصرى على الاطلاق
والعام الماضى كان مع عدد الاهلى 3 بوسترات
صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى

انا مش عارف ايه اللى بيحصل؟

على العموم الف مبروك ومش عاوز انكد عليكم الفرحه لكن ده اللى لاحظته بعد ماشتريت الجرايد الاسبوع ده بمناسبة الانجاز الابيض الكبير

وبالمناسبه

لا اريد ان اغفل ذكر دور الاستاذ الكبير
محمد عبد التواب

لتغطيته الرائعه والكبيره للمباراه فى جريدة الزمالك
وهذا ماتعودناه منه دائما
وللعلم الكتاب بتاع الاستاذ محمد
مانزلش عندنا خالص
صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى

wpdtm hgtvshk ,hghivhl hgvdhqn

قديم 12-16-2002, 11:12 AM
المعلم المعلم غير متصل
Sub Bench

المعلم is on a distinguished road
ا أستاذ أحمد يا صعيدي انت عايز ايه من أعلام أحمر حاقد طبعا انجاز غير مسبوق اول فريق يأخذ البطولة 4 مرات و مش كدة و بس لا كمان أخذ البطولة رقم 5 و انشا الله لو فاز في السوبر يحتفظ به للأبد و كمان ضيع على الرجاء فرصة الأحتفاظ بالكأس للأبد لأن الرجاء احرز الكأس 3 مرات منهم مرتين في الكأس ده

طيب لو الأهلي لو كان عمل كده كان هيخد نادي القرن في العالم كله أذا كان هو أقل من الزمالك في أفريقيا بكتير ووخد نادي القرن عادي يعني القافلة تسير والأهلوية يعوو

قديم 12-16-2002, 02:08 PM
toddary toddary غير متصل
Bench

toddary
bezzabt keda
howwa el e3lam el a7mar keda 3alatool.
ya seedy sebhom be7asrethom. yektebom fel garaneen mayekteboosh yedom postarat mayedoosh el zamalek hayefdal zamalek tool 3omroh we betoolat el zamalek hatefdal betolat el zamalek toool 3omraha we negoom el zamalek homma negoom el zamalek fee ayy wa2t we mabnensahomshy wala bene7defhom zay el kelab fel 2a7'er.
el zamalek hayefdal zamalek mo3azaz mokaram bela3ebtoh we gemhooroh.

قديم 12-16-2002, 03:33 PM
الصورة الرمزية 11-2-11
11-2-11 11-2-11 غير متصل
25-01-2011

11-2-11 is a jewel in the rough11-2-11 is a jewel in the rough11-2-11 is a jewel in the rough
يا باو حميد كبر اصلا مهما عملو مش هيوصلو لنص الزمالك هما اخرهم لقب نادي الأرن مش القرن اللي وخدينا كوسة و هتوحشنا يا احمد

قديم 12-16-2002, 10:53 PM
someone someone غير متصل

someone is on a distinguished road
انا بقة حقولكم على سر خطيرعلشان ترتاحو
ومش القصد تبرءة الاعلام00لا والله
المشكلة ان مديرى التوزيع فى الصحف القومية اهلاوية
وهما اللى بيقولو ان جماهير الاهلى بتشترى وجماهير الزمالك لا تشترى
والكلام دة بيكون امام مجالس التحرير
ومن هنا كانت الحرب وستظل لكن لاتنسوا عم الزمالكاوية واستاذنا كلنا محمد سيف زملكاوى حتى النخاع وهو مدير تحرير الاهرام الرياضى

قديم 12-18-2002, 07:08 AM
الصورة الرمزية 11-2-11
11-2-11 11-2-11 غير متصل
25-01-2011

11-2-11 is a jewel in the rough11-2-11 is a jewel in the rough11-2-11 is a jewel in the rough
عارف يا تيبو هحكيلك موقف حصل معاية انا و اخوية

كان يوم العيد الكبير من سنتين بالظبط و بعد صلاة العيد بشتري كل الجرايد و ببص على جريدة الجمهورية اللقيلك الأستاذ ماجد نوارة اللي أعتقد انه مش معه ابتدائيه كاتب بالبنط العريض الفيفا يؤكد ان الأهلي بطل القرن و فيلم أحمر من افلامه و جايب مصدر الخبر كلام أنجليزي كدة على اساس انه نص الخبر من الفيفا انا علشان اكون صادق مقرتش الكلام الأنجليزي و اتعكننت اوي اوي بس اخوية هو اللي خد باله و نادللي و قالي أقرا الكلام كده طلع بقى الكلام عجب العجاب أولا مصدر الخبر رويتور و الكلام الموجود انا نادي كوزموس بطل جنوب افريقيا خد بطوله في افريقيا

و طبعا سخنت انا و اخوية و بعتنا ايملين واحد للأستاذ سمير رجب و التاني كان للأستاذ عصام عبد المنعم على اعتبار انه نقيب الصحفيين العرب

و من مصدر موثوق في جورنال الجمهورية في يوم أجتماع المحرريين بعد العيد نادى الأستاذ سمير رجب ماجد نوارة و قالو اقرا اللي انت كتبه و طبعا خد طريحة تهزيق معتبرة :B :B :B

قديم 12-18-2002, 09:47 AM
الصورة الرمزية John Mounir
John Mounir John Mounir غير متصل
Big Zamalek Fan

John Mounir is on a distinguished road
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zamalkawy
عارف يا تيبو هحكيلك موقف حصل معاية انا و اخوية

كان يوم العيد الكبير من سنتين بالظبط و بعد صلاة العيد بشتري كل الجرايد و ببص على جريدة الجمهورية اللقيلك الأستاذ ماجد نوارة اللي أعتقد انه مش معه ابتدائيه كاتب بالبنط العريض الفيفا يؤكد ان الأهلي بطل القرن و فيلم أحمر من افلامه و جايب مصدر الخبر كلام أنجليزي كدة على اساس انه نص الخبر من الفيفا انا علشان اكون صادق مقرتش الكلام الأنجليزي و اتعكننت اوي اوي بس اخوية هو اللي خد باله و نادللي و قالي أقرا الكلام كده طلع بقى الكلام عجب العجاب أولا مصدر الخبر رويتور و الكلام الموجود انا نادي كوزموس بطل جنوب افريقيا خد بطوله في افريقيا

و طبعا سخنت انا و اخوية و بعتنا ايملين واحد للأستاذ سمير رجب و التاني كان للأستاذ عصام عبد المنعم على اعتبار انه نقيب الصحفيين العرب

و من مصدر موثوق في جورنال الجمهورية في يوم أجتماع المحرريين بعد العيد نادى الأستاذ سمير رجب ماجد نوارة و قالو اقرا اللي انت كتبه و طبعا خد طريحة تهزيق معتبرة :B :B :B

قديم 01-03-2003, 10:35 PM
الصورة الرمزية ahmedamer14
ahmedamer14 ahmedamer14 غير متصل
المذيع اللامع

ahmedamer14 is on a distinguished road
Re: صحيفة الفرسان والاهرام الرياضى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_fouad
فى عدد الفرسان الصادر هذا الاسبوع تسائل الصحفى ميلاد زكريا
عن سر هذا التكاتف الاعلامى والشعبى الرهيب الغير مسبوق وراء الزمالك فى مباراته النهائيه وقال انه يشعر انالزمالك سوف يلاعب البرازيل لينتزع منه بطولة الكون
وهذا الوصف جاء على حد قوله بسبب التكاتف الغير مسبوق الذى شهده الاعلام والجماهير وراء الزمالك وقال ان الاهلى العام الماضى لم يحظى بمثل هذه المسانده الكبيره جدا
وتسائل ما السر
وقال الله اعلم

وانا ايضا اتسائل ما السر
حتى ان الدكتور كما درويش قال فى اهرام الجمعه الماضيه انه يشهد مسانده اعلاميه غير مسبوقه على الاطلاق

ايه ردكوا على الكلام ده؟

الجزء الثانى

اليوم فى الاهرام الرياضى خصصوا عدد رائع للزمالك فيه تغطيه رائعه اكثر من ممتازه

ولكن

هدية العدد عباره عن بوستر واحد فقط بالحجم العادى (الصغير) فقط
بوستر واحد فقط فةى مناسبه المفروض انها لن تتكرر لاى نادى مصرى على الاطلاق
والعام الماضى كان مع عدد الاهلى 3 بوسترات

انا مش عارف ايه اللى بيحصل؟

على العموم الف مبروك ومش عاوز انكد عليكم الفرحه لكن ده اللى لاحظته بعد ماشتريت الجرايد الاسبوع ده بمناسبة الانجاز الابيض الكبير

وبالمناسبه

لا اريد ان اغفل ذكر دور الاستاذ الكبير
محمد عبد التواب

لتغطيته الرائعه والكبيره للمباراه فى جريدة الزمالك
وهذا ماتعودناه منه دائما
وللعلم الكتاب بتاع الاستاذ محمد
مانزلش عندنا خالص
بصراحة ميلاد زكريا بتاع الفسان قمه الحقد والكره للزمالك
ولذ ابادله نفس الشعور واقول له انت لست صحفي او ناقد انت اهلاوي حاقد

قديم 01-08-2003, 05:34 PM
الصورة الرمزية m.r.z
m.r.z m.r.z غير متصل
The one

m.r.z has a spectacular aura aboutm.r.z has a spectacular aura aboutm.r.z has a spectacular aura about
علي فكره بقي ميلاد زملكاوي قوي بس حبنا للزمالك انواع ناس ما بتشفش العيوب وناس ما بتشف الا العيوب عشان هما بيحبوا الزمالك يبقي نادي مثالي انتو ما تابعتوش ميلاد اما خبط في الاهلي ايام موضوع اعلان كوكاكولا و ماكدونالد

انا من تشتهينه وتنكرين
قديم 01-08-2003, 05:36 PM
الصورة الرمزية m.r.z
m.r.z m.r.z غير متصل
The one

m.r.z has a spectacular aura aboutm.r.z has a spectacular aura aboutm.r.z has a spectacular aura about
قريتو الاستاذ محمد في الاهرام الرياضي النهارده اهو زملكاوي زيه زيكم ويمكن اكتر محمد اترشح لمجلس الاداره قبل كده يا عالم

انا من تشتهينه وتنكرين